Community / customer service coordinator

Praha 5, Nové Butovice, Centrála

Staň se součástí našeho týmu!

Odpovědět Jak se sem dostanu

Budeš:

• Komunikovat s fanouškovskou komunitou na sociálních sítí (nejedná se vytváření reklamního obsahu)
• Odpovídat na zákaznické podněty – především prostřednictvím facebooku a emailu
• …, a to na základě komplexní znalosti prostředí společnosti (kvalita produktů, provozní procesy v restauracích, dodavatelský řetězec, HR problematika, marketingové aktivity…)

Měl/a bys:

• Velmi dobře komunikovat (jak ústně, tak i písemnou formou) relevantním způsobem a jazykem vhodným k příslušné cílové skupině
• …. a to i v angličtině!!
• Být kreativní, udržovat si nadhled a být „nad věcí“, umět oddělit osobní postoj od identity a projevu společnosti, mít smysl pro humor a být orientovaný na zákazníka
• Zvládat práci na PC (MS Office)
• Být organizačně zdatný

Můžeš očekávat:

• 100% zaučení vč. poznání restauračního provozu
• Prostor pro kreativitu a dobré nápady
• Práci pod tlakem, která dává smysl
• Spravedlivé ohodnocení
• Přátelské pracovní prostředí
• Pracovní doba 40 hodin týdně
• Nástup přibližně do jednoho měsíce

Co je třeba udělat?

Zaujala Tě naše nabídka? Pokud ano, pošli své CV v českém a anglickém jazyce.

Zaujala vás naše nabídka?

Napište nám a přiložte svůj životopis v českém jazyce

Odpovědět Jak se sem dostanu

Zpět na výpis pozic

Možná zaujme vaše přátele nebo známé!